اردبیل-مدیرکل هواشناسی استان اردبیل گفت: بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان می‌دهد دمای هوا از روز جمعه در مناطق مختلف استان اردبیل بین ۲ تا ۸ درجه کاهش می‌یابد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اداره کل هواشناسی استان تهران اعلام کرد: وزش باد شدید و خیزش گرد و خاک در برخی نواحی و افزایش دما طی روزهای پایانی هفته پیش‌بینی می‌شود.
افزایش دمای هوای تهران طی روزهای پایانی هفته
اصفهان- کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان از روند کاهشی دما در این استان طی ۲۴ ساعت پیش رو خبرداد.
اهواز- مدیرکل هواشناسی خوزستان از ثبت دمای ۵۰ درجه سانتی‌گراد در ۶ شهر استان خبر داد.
بر اساس بررسی نقشه‌های پیش‌یابی و تحلیل الگو‌های پیش‌بینی عددی وضعیت جوی استان تهران طی پنج روز آینده آسمانی صاف تا قسمتی ابری، گاهی همراه با وزش باد پیش‌بینی می‌شود.
در ۲۴ ساعت گذشته شوش با ۴۹.۷ و ایذه با ۲۲.۳ درجه سانتیگراد به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین نقاط استان و حداقل دمای اهواز ۳۰.۷ و حداکثر ۴۸.۷ درجه سانتیگراد گزارش شده است.
رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا درباره وضعیت دمایی در کشور اظهار کرد: در حالی که از پنجشنبه در شمال غرب و بخش‌هایی از مرکز کشور و نوار شمالی کشور روند افزایش دما آغاز شده، طی روز شنبه نیز این روند افزایش دما ادامه دارد، البته در نواحی شرقی کمی کاهش دما رخ خواهد داد، اما از روز یکشنبه تا پایان هفته ماندگاری هوای گرم در کشور پیش‌بینی می‌شود.
برای امروز تا روز شنبه روند افزایش تدریجی دما و از روز یکشنبه کاهش نسبی دما در سطح استان پیش‌بینی می‌شود.
سازمان هواشناسی اعلام کرد: میانگین پهنه‌ای دمای کشور از ابتدای تیرماه تا کنون به ۳۰.۱ درجه سلسیوس رسیده که یک درجه گرم‌تر از نرمال است.
اصغری، کارشناسی هواشناسی درباره وضعیت آب و هوایی کشور گفت: کمترین دمای هوای تهران ۲۲ درجه بود. کمترین دمای هوای اردبیل به عنوان خنک‌ترین شهر هم به ۴ درجه رسید.
دمای هوای پایتخت به ۳۶ درجه می رسد
اصفهان- معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان گفت: کمینه دمای هوای استان در ۲۴ ساعت پیش رو بین یک تا ۲ درجه‌ سلسیوس کاهش می‌یابد.
اصفهان- معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان گفت: کمینه دمای هوای استان در ۲۴ ساعت پیش رو بین یک تا ۲ درجه‌ سلسیوس کاهش می‌یابد.
به گزارش کارشناس هواشناسی؛ برای امروز و فردا در استان های آذربایجان شرقی و غربی، اردبیل، بوشهر و خوزستان بارش هایی به صورت پراکنده را خواهیم داشت.
سازمان هواشناسی اعلام کرد: امروز شمال آذربایجان شرقی، اردبیل، گیلان و مازندران بارش باران را خواهند داشت که با کاهش نسبی دما همراه است.
اداره کل هواشناسی استان تهران اعلام کرد: طی امروز و فردا کاهش نسبی دما و از روز شنبه هفته آینده روند افزایش تدریجی بیشینه دما در پایتخت انتظار می‌رود.
اصفهان- کارشناس اداره کل هواشناسی استان اصفهان از کاهش دمای هوای استان طی ۲۴ ساعت آینده خبرداد.
کاهش دمای هوای تهران طی هفته جاری
به گزارش سازمان هواشناسی گستره بارش‌ها را در اردبیل، گیلان، مازندران، گلستان، آذربایجان شرقی، زنجان، قزوین، البرز، تهران، سمنان، خراسان شمالی و رضوی شاهد خواهیم بود.
بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران،ایستگاه ورامین با بیشینه دمای ۲۶ درجه سانتیگراد گرمترین نقطه استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده است.
به گزارش سازمان هواشناسی در مناطقی از استان‌های گیلان، مازندران، اردبیل، آذربایجان‌های شرقی و غربی به صورت رگبار پراکنده خواهد بود که گاهی با وزش باد شدید موقتی همراه است.
به گزارش سازمان هواشناسی از روز پنجشنبه با نفوذ جریانات خنک شمالی به سواحل دریای خزر، در شرق اردبیل، گیلان، مازندران بارش باران همراه با کاهش نسبی دما آغاز می‌شود.
رئیس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از روند کاهش دمای هوا در استان‌های ساحلی دریای خزر و اردبیل خبر داد.
اردبیل- مدیرکل هواشناسی استان اردبیل از تداوم روند افزایشی دمای هوا خبر داد و گفت: دما در برخی شهرستان های شمالی و جنوبی استان اردبیل به ۳۸ تا ۴۰ درجه سلسیوس نیز خواهد رسید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ